Beneficis de Fer Públic el Full Parroquial:

Accessibilitat:
La publicació en mitjans accessibles, com ara el full parroquial, garanteix que la informació arribí a tothom, independentment de la seva participació regular a les funcions parroquials. Això crea una comunitat més inclusiva i oberta.

Fomentar Activació:
El coneixement i detall de les activitats parroquials la Participació la formació de catequistes i altres esdeveniments, encoratja la participació activa dels membres. Els veïns que trobaran informats podran prendre part més plenament a la vida parroquial.

Transparència Financera:
La divulgació de detalls sobre l’economia parroquial i els records assegura la transparència financera. Això construeix confiança entre la Parròquia i els membres de la comunitat, demostrant una gestió responsable dels recursos.

Enfortir les Relacions Comunitàries:
Mitjançant la comunicació regular i oberta, esperem enfortir les relacions amb altres entitats i organismes de Castellbisbal. La col·laboració pot enriquir la vida de la comunitat i generar suport mutu.

Creixement  Espiritual:
La informació detallada sobre les funcions litúrgiques, els dies especials de pregària i altres espirituals contribueixen al creixement espiritual de la comunitat, fomentant la reflexió i l’oportunitat de connexió amb la fe.

Aquesta justificació subratlla el compromís de la Parròquia de Sant Vicenç de Castellbisbal amb la transparència,